SHPALLJE PËR LËVIZJE PARALELE DHE PRANIM NË SHËRBIMIN CIVIL NË KATEGORINË EKZEKUTIVE
Në zbatim të nenit 22 dhe 25 të Ligjit Nr.152/2013 datë30.05.2013 “Për Nëpunësin Civil” I ndryshuar, VKM nr. 243 datë 18.03.2015 “Për pranimin, lëvizjen paralele, periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive” Këshilli i Qarkut Shkodër shpall procedurën e lëvizjes paralele dhe pranimit në shërbimin civil për pozicionin:
Specialist në Drejtorinë e Administrimit dhe Mbrojtjes së Tokës në Këshillin e Qarkut Shkoder
Kategoria e pages: IV b
Pozicioni më sipër, i ofrohet fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele! Vetëm në rast se në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se ky pozicion është ende vakant, ai është i vlefshëm për pranimit në shërbimin civil nëpërmjetnjë konkurrimi të hapur.
|
PËR TË DY PROCEDURAT (LËVIZJE PARALELE, NGRITJE NË DETYRË ) APLIKOHET NË TË NJËJTËN KOHË!
Afati për dorëzimin e dokumentave për:
LËVIZJE PARALELE
|
|
Afati për dorëzimin e dokumentave për:
PRANIM NE SHERBIMIN CIVIL
|
|
Pershkrimi i Pergjithshem i punes per pozicionin eshte:
➢ Zbatimi i detyrave specifike , në përputhje me aktet ligjoredhe nënligjore në fuqi. Ndjekja dhe zbatimi i të gjithadetyrave të caktuara nga organet vendimarrese dhe teKëshillit te Qarkut, dhe Titullari i Institucionit.
➢ Permbush detyrat e percaktuara ne bashkëpunim dhebashkëveprimin me institucionet shtetërore, në përputhjeme dispozitat ligjore.
➢ Ploteson detyrat e percaktuar nga Titullari i zyres dhebashkëpunom me strukturat e Këshillit të Qarkut dheinstitucioneve qe kane lidhje me administrimin e territorit.
➢ Mban kontakte mbi çështjet e mbrojtjes dhe administrimittë tokes me organet e Qeverisjes Vendore të Qarkut.
➢ Ploteson detyrat e percaktuar mbi evidentimin e të dhënavepër tokën bujqësore, te dhënat kadastrale.
➢ Kryen shërbime dhe jep informacion në bazë tëdokumentacionit që disponon, bazuar ne ligjet dhe aktetnenligjore për sipërfaqen dhe vendndodhjen e ngastravebazë të tokave bujqësore
➢ Zbaton dispozitat ë parashikuara në ligjet dhe aktetnenligjore“Për krijimin dhe funksionimin e strukturave tëadministrimit dhe mbrojtjes së tokës.
I – LËVIZJA PARALELE
Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësitcivilë të së njëjtës kategori, në të gjitha institucionet pjesë e shërbimit civil.
1.- Kushtet për lëvizjen paralele dhe kriteret e veçanta.
Kushtet minimale që duhet të plotësojnë kandidatët për lëvizjen paralele janë :
• Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori për të cilën aplikon.
• Të mos ketë masë disiplinore në fuqi.
• Të ketë të paktën një vlerësim pozitiv,mirë apo shumë mirë ngapunëdhënësi i fundit
•
Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:
• Të jetë me arsim të lartë, dega Shkenca Inxhnierike(Gjeodezi, Inxhnieri),Shkenca Agronomike, ose profile të ngjashme bazuarnë përshkrimin e punës dhe detyrat funksionale
• Të ketë eksperiencë dhe përvoje pune, të paktën 3 vjet
• Të ketë njohuri të mira në programet bazë të kompjuterit
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, menaxhuese, aftësi dalluesenë punën në grup
• Të mos jenë marrë masa disiplinore te parashikura në Ligjin Nr. 152/2013 “Për nënpunësin civil”
2.- Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë me postë ose dorazi pranë njësisësë menaxhimitë të burimeve njerëzore të Këshillit të QarkutShkoder, brënda datës 01/06/2018 dokumentat si më poshtë:
1. Kerkese me shkrim per aplikim (leter motivimi)
2. Curriculum Vitae (Jeteshkrim standart)
3. Fotokopje të diplomës dhe listës së notave të noterizuara.
4. Certifikate të perberjës familjare dhe fotokopje kartës sëIdentitetit.
5. Dëshmi kualifikimi (fotokopjo e notëruar) nese ka.
6. Aktin e statusit të nëpunësit Civil
7. Vleresim pune nga punëdhenësi i fundit.
8. Vertetim që nuk kanë masë administrative në fuqi
9. Dëshmi i gjendjes gjyqësore (Deshmi Penale), vërtetim nga Gjykata, vërtetim nga Prokuroria.
10. Raport mjeko –ligjor nga komisioni mjekesor kompetent iaftë për punë
11. Fotokopjo të Librezës së punës të të gjitha rubrikave të plotësuara.
3.- Rezultatet për fazën e verifikimit paraprak
Duke filluar nga data 31/05/2018 Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Këshillin e Qarkut Shkoder, do të shpallë listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet intervista e strukturuar me gojë.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta do të njoftohen individualisht nga kjo zyrë, nëpërmjet email- it të tyre, për shkaqet e moskualifikimit.
4.- Fushat e njohurive, aftësitë dhe cilësitë mbi të cilat do tëzhvillohet intervista.
• Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkriminpërgjithësues të punës për pozicionin.
• Eksperiencën e tyre të mëparshme.
• Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me njohuritë e tyre mbi :
• Kushtetuta Republikës së Shqipërisë
• Ligji 152/2013 “Për nënpunësin Civil”
• Ligji Nr.8652 datë 31.07.2000, “Për Organizimin e Funksionomin e Qeverisjes Vendore”
• Ligji Nr.7961,datë 12.07.1995, “Kodi i Punës në Republikën e Shqipërisë
• Ligji Nr.9367 datë 07.04.2005, “Për Parandalimin e Konfliktit të Interesit”
• Ligji Nr. 9131 datë 08.09.2003 “Rregullat e Etikës nëAdministratën Publike
• Ligji nr. 8752, datë 26.3.2001, “Për krijimin dhe funksionimin e strukturave për Administrimin dhe Mbrojtjen e Tokës”, indryshuar nga ligji nr. 9244, datë 17.06.2004, ligji nr. 10257, datë 25.03.2010, ligji nr. 16/2012, datë 16.02.2012 dhe ligji nr. 130/2014, datë 02.10.2014
• VKM nr.121, date 17.02.2011 “Për mënyrat e ushtrimit tëfunksioneve nga drejtoritë e administrimit dhe mbrojtjes së tokësnë Qarqe dhe zyrat e menaxhimit dhe mbrojtjes së tokës nëkomuna dhe/ose bashki”
• Ligje dhe Vendime të Këshillit të Ministrave për organet e pushtetit vendor.
5.- Mënyra e vlerësimit të kandidatëve për lëvizjen paralele
Kandidatët do të vlerësohen me pikë sipas skemës së vlerësimitsi më poshtë:
• 40 pikë për dokumentacionin e dorëzuar (20 pikë – përvoja 10 pikë – trajnimet ose kualifikimet e lidhura me fushën përkatëse ;10 pikë – vlerësimet e rezultateve individuale në punë ).
• 60 pikë nga intervista e strukturuar me gojë.
Kandidati që merr më pak se 70 pikë nuk konsiderohet i suksesshëm .
6.- Data e daljes së rezultateve të konkurimit dhe mënyra e komunikimit
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Këshilli i Qarkut Shkoder do të shpallë fituesin në portalin Shërbimi Kombëtar i Punësimit , Faqen Zyrtare të Këshillit të Qarkut, dhe në stendën e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen në mënyrë elektronike
II – PRANIMI NË SHËRBIMI CIVIL
Vetëm në rast të përfundimit të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se pozicioni është endevakant ,ky pozicion është i vlefshëm për proceduren e pranimit në shërbimin civil nëpërmjet njëkonkurrimi të hapur.
|
2.1 Kushtet qe duhet te plotesoje kandidati ne proceduren e pranimit në shërbimin civil dhe kriteret e vecanta.
Kërkesat e përgjithshme për pranimin në shërbimin civil dhe kërkesat e posaçme:
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e përgjithshme përpranimin në shërbimin civil, si më poshtë:
– Të jetë shtetas shqiptar;
– Të ketë zotësi të plotë për të vepruar ;
– Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
– Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejëdetyrën përkatëse;
– Të mos jetë I dënuar me vendim të formës së prerë përkryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundravajtjejepenale me dashje;
– Të mos jetë marrë ndaj tij masa disiplinore e largimit ngashërbimi civil, që nuk është shuar sipas këtij ligji
Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:
a- Të zotërojë diplomë Universiteti në deget Shkencave inxhnierike(gjeodezi, inxhinieri, etj. ), Shkencave Agronomike etj. . Diploma e nivelit Master eshte avantazh ne procesin e konkurrimit
b- Të kenë mbi 3 (vite) vjet përvojë pune në fushën e administrimit territorial, te projekteve te zhvillimit urban te terriorit.
c- Të kenë njohuri shumë të mira të akteve ligjore dhenënligjore në të cilat përcaktohet
d- organizimi dhe funksionimi i Drejtorisë së Administrimitdhe Mbrojtjes së Tokës.
e- Aftësi për të ofruar kompetence teknike, për të koordinuar, zhvilluar dhe administruar dokumentacionet perkatese.
f- Te njohe programet baze kompjuterike, si dhe programet e vecanta qe kane te bejne me organizimin territorial dhe token.
g- Të kenë njohuri të mira të gjuhës angleze, (të certifikuar) si dhe një gjuhë tjetër të B.E.
2.2 DOKUMENTACIONI, MENYRA DHE AFATI I DOREZIMIT
Kandidatet qe do te aplikojne duhet te dorezojne dokumentat si me poshte:
• Jeteshkrim Standart (C-V)
• Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën Bachelor), (nëse aplikanti disponon një diplomë të një universiteti të huaj, duhet ta ketë të njësuar pranë Ministrisë së Arsimit);
• Fotokopje e listës së notave (nëse ka një listë notash të ndryshme me vlerësimin e njohur në Shtetin Shqiptar, aplikanti duhet ta ketë të konvertuar atë sipas sistemit shqiptar);
• Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
• Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Vertetim të gjendjes gjyqësore;
• Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
• Aktin e emerimit si nepunes civil
• Vërtetim nga institucioni që nuk ka masë disiplinore nëfuqi;
• Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjeratë përmendura në jetëshkrimin tuaj;
Aplikimi dhe dorezimi i dokumentave per proceduren e pranimitne sherbimin civil do te behen brenda dates 04/06/2018, praneZyres se Burimeve Njerezore ne Institucionin e Keshillit teQarkut Shkoder.
2.3 REZULTATET PER FAZEN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Duke filluar nga data 04/06/2018, Njesia e Burimeve Njerezoredo te shpalle ne portalin “Sherbimi Kombetar i Punesimit, ne faqen zyrtare dhe ne stenden e informimit te publikut, listen e kandidateve, qe plotesojne kushtet dhe kriteret e vecanta per proceduren pranimit ne sherbimin civil, vendin, daten dhe oren ku do te zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista me goje.
Ne te njejten date kandidatet qe nuk plotesojne kushtet dhe kriteret e vecanta per proceduren e ngritjes ne detyre do te njoftohen individualisht ne menyre elektronike nga sektori i burimeve njerezore, per shkaqet e moskualifikimit.
2.4 Fushat e njohurive, aftesite dhe cilesite mbi te cilat do te zhvillohet testimi dhe intervista.
Kandidatet do te testohen me shkrim ne lidhje me:
• Kushtetuta Republikës së Shqipërisë
• Ligji 152/2013 “Për nënpunësin Civil”
• Ligji Nr.8652 datë 31.07.2000, “Për Organizimin e Funksionomin e Qeverisjes Vendore”
• Ligji Nr.7961,datë 12.07.1995, “Kodi i Punës në Republikën e Shqipërisë
• Ligji Nr.9367 datë 07.04.2005, “Për Parandalimin e Konfliktit të Interesit”
• Ligji Nr. 9131 datë 08.09.2003 “Rregullat e Etikës nëAdministratën Publike
• Ligji nr. 8752, datë 26.3.2001, “Për krijimin dhe funksionimin e strukturave për Administrimin dhe Mbrojtjen e Tokës”, indryshuar nga ligji nr. 9244, datë 17.06.2004, ligji nr. 10257, datë 25.03.2010, ligji nr. 16/2012, datë 16.02.2012 dhe ligji nr. 130/2014, datë 02.10.2014
• VKM nr.121, date 17.02.2011 “Për mënyrat e ushtrimit tëfunksioneve nga Drejtoritë e administrimit dhe mbrojtjes sëtokës në Qarqe dhe zyrat e menaxhimit dhe mbrojtjes së tokësnë komuna dhe/ose bashki”
• Ligje dhe Vendime të Këshillit të Ministrave për organet e pushtetit vendor
Kandidatet gjate intervistes se strukturuar me goje do te vleresohen ne lidhje me:
• Njohurite, aftesite, kompetencen ne lidhje me pershkrimin e pozicionit te punes,
• Eksperiencen e tyre te meparshme,
• Motivimin, aspiratat dhe pritshmerite e tyre per karrieren.
2.5 Menyra e vleresimit ne lidhje me:
• Vleresimi me shkrim, deri ne 40 pike;
• Intervisten e strukturuar me goje deri ne 40 pike
• Jeteshkrimin, qe konsiston ne vleresimin e arsimimit, te pervojes se trajnimeve, te lidhura me fushen, deri 20 pike.
2.6 Data e daljes se rezultateve te konkurimit dhe menyra e komunikimit.
Ne perfundim te vleresimit te kandidateve, Sektori i Burimeve Njerezore do ti njoftoje ata individualisht ne menyre elektronike per rezultatet (nepermjet adresese se e-mail, apo nr.telefonit).Sektori i Burimeve Njerezore do te shpalle fituesin ne portalin “Sherbimi Kombetar i Punesimit” ne faqen zyrtare dhe ne stenden e informimit te publikut.
I